loading...
خونه فروشگاه
پولدار شو

یکی از پرکاربردترین محصولات بهداشتی، که معمولا در هر خانه‌ای پیدا می‌شود، صابون است. تنوع صابون در بازار بسیار زیاد است؛ بااین‌حال، اگر دوست دارید خودتان دست‌به‌کار شوید و صابون‌هایی با عطر و طرح سفارشی درست کنید، این مطلب را از دست ندهید! در اینجا ۲۱ ایده ساده اما خلاقانه برای ساخت صابون در خانه را در نظر گرفته‌ایم. با درست‌کردن این صابون‌ها، نه‌تنها سرگرم می‌شوید، بلکه می‌توانید خلاقیت خود را بروز دهید و حتی هدیه‌هایی خاص و سفارشی درست کنید!

توجه داشته باشید که در این صابون‌های دست‌ساز از موادطبیعی و معطر استفاده می‌کنیم. این مواد به پوست‌تان آسیب نمی‌رسانند و با محیط زیست هم سازگار هستند. درضمن، برخلاف روش‌هایی که فقط در آنها صابون آماده را ذوب می‌کنند و در قالب‌های مختلف می‌ریزند، روش‌کار ما این است که ساخت خود صابون را هم به شما آموزش می‌دهیم. می‌توانید هر روشی را که دوست دارید، انتخاب کنید.

32 ایده طلایی کسب و کار خانگی در دوره کرونا

بازدید : 500 چهارشنبه 26 آذر 1399 : 17:17 نظرات (0)
گرچه از گذشته‌های دور بسیاری از زنان به انجام مشاغل خانگی مانند قالیبافی، تولید صنایع‌دستی، آرایشگری، شست‌وشو و اتوکشی و... برای ایجاد منبع درآمدی می‌پرداختند، امروزه تحولات حوزه فناوری اطلاعات و دسترسی سریع و راحت به اینترنت و شبکه‌های مجازی در سال‌های اخیر کمک کرده تا مشاغل خانگی دچار تحول شگفت‌انگیزی شود و بازار به مراتب بزرگ‌تری را پیش روی خود ببیند. این روز‌ها مشاغل خانگی طیف وسیعی از کسب‌وکار‌ها را دربر می‌گیرد، حوزه‌هایی که گرچه قطعا به تخصص یا مهارت ویژه‌ای نیاز دارد، اما با کمی صرف انرژی و خلاقیت قابل یادگیری و ایجاد درآمدزایی است.
 

در ادامه نگاهی به برخی از رایج‌ترین کسب‌وکار‌های خانگی و ملزومات‌شان خواهیم انداخت. شاید تخصص یا مهارت شما هم جزو یکی از این‌ها باشد، اما تا‌به‌حال از جنبه درآمدزایی به توانمندی خود نگاه نکرده باشید. وقت آن رسیده که برای ورود به یک شغل خانگی با درآمد مناسب آستین‌ها را بالا بزنید.

۱۰ ایده ی جالب که صاحبانش رامیلیونرکرد

بازدید : 478 چهارشنبه 26 آذر 1399 : 17:12 نظرات (0)

میلیونر شدن چندان هم سخت نیست ، البته کم هستند افرادی که اعتماد به نفس و توانایی آن را داشته باشند که ایده های کوچک و جالب و در عین حال پردرآمد خود را به مرحله ی اجرا درآورده و از آن کسب درآمد کنند ، آنهم درآمدهای میلیونی !

به گزارش بانکی، همه ما در ذهنمان ایده هایی داریم که بنا به توجیهات خودمان - مانند وقت نداشتن و یا کمبود سرمایه - از آنها به راحتی می گذریم ، در حالی که تنها مشکلی که جلوی ایده های خلاقانه را می گیرد تنبلی و عدم اراده ی قوی است ، بنابراین سعی کنید ایده های خود را با همین دو عامل پیش ببرید و نتیجه ی آنرا نیز ببینید.

چند ایده برای کسب‌و‌کار بعد از ساعت کاری

بازدید : 426 پنجشنبه 27 شهریور 1399 : 0:08 نظرات (0)

ممکن است شغل ثابت شما عالی باشد، اما چیزهایی هستند که می‌توانند از حقوق و مزایای خوب لذت‌بخش‌تر باشند، مثلا اینکه رئیس خودتان باشید و خودتان چیزی را خلق کنید.

اما باید قبل از اینکه به فکر یک کسب‌و‌کار جدید باشید، خوب فکر کنید. به‌ هر حال کسب‌و‌کار جدید ریسک‌های بیشتری نسبت به یک شغل ثابت دارد و از خودگذشتگی و تلاش بیشتری هم می‌خواهد. هرچند، وقتی در نهایت محصول کسب‌و‌کار خودتان را درو می‌کنید و راهتان را به سمت پول‌سازی بیشتر باز می‌کنید، می‌بینید که اشک‌ها و عرق‌هایی که ریخته‌اید ارزشش را داشته‌اند.

کار کردن در خانه، رؤیایی با مزایای فوق‌العاده‌ است. در این رویا مزایایی مانند عدم نیاز به حضور فیزیکی در محل کار یا پوشیدن لباس رسمی، رنگ واقعیت به خود می‌گیرد. بنابراین تعجبی ندارد که افراد زیادی تمایل داشته باشند، به جای حضور در محیط کار، از خانه، کارهای‌شان را انجام دهند.اما از طرفی، این مهم است که مرزهایی برای انجام کار و زندگی معمولی در خانه قائل شویم، تا روالِ کاری منظم و قابل قبولی ایجاد کنیم و همیشه باانگیزه باشیم. در این مقاله با ۱۰ نکته طلایی برای کار کردن در خانه و داشتن کسب و کار خانگی آشنا می‌شوید.

۱۰ توصیه مهم درباره‌ی پولدار شدن

بازدید : 378 پنجشنبه 27 شهریور 1399 : 0:00 نظرات (0)

عمل کردن به توصیه‌های خوب و مفید معمولا کار دشواری است، بخصوص وقتی که پای پول در میان باشد! و اغلب چیزی که برای‌مان خوب است، دقیقا همان کاری است که اصلا دوست نداریم انجامش بدهیم. مطمئنا پس‌انداز کردن و خرج نکردن پول کار کسل‌کننده‌ای است. شاید فکر کنید که وقتی می‌توانید همین الآن خوش بگذرانید، چرا باید به خودتان سختی بدهید. اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید که ۵۰ سال کار مداوم و تکراری چقدر می‌تواند کسل‌کننده‌تر باشد؟ وحشتناک است، نه؟! حتما شما هم این را از خودتان پرسیده‌اید که چطور بعضی از افراد پول بیشتری درمی‌آورند، در حالی که شما همیشه هشت‌تان گروی نه‌تان است؟ بدیهی‌ترین پاسخ به این سؤال می‌تواند این باشد که این افراد بیشتر یا بهینه‌تر کار می‌کنند. خب این درست است! اما راز این موضوع در ذهنیت افراد ثروتمند نهفته است و اگر خوشحال‌تان می‌کند باید بگویم که شما هم می‌توانید این ذهنیت را در خودتان پرورش بدهید. در این مقاله به ۱۰ توصیه مهم در خصوص پولدار شدن می‌‌پردازیم.

چگونه پولدار شویم؛ ۱۶ راه پولدار شدن که باید بدانید

بازدید : 375 چهارشنبه 26 شهریور 1399 : 23:54 نظرات (0)

مطمئن هستیم بار اول نیست که با این سبک مطالب برخورد می‌کنید و مطمئن هستیم آخرین بار هم نخواهد بود، اما شک نداریم این مطلب را فراموش نخواهید کرد، چرا که در اینجا ما کلیشه‌ها و حرف‌های رویایی و داستانی را کنار زده‌ایم تا حقیقت بعضا تلخِ پولدار شدن را از میان آنها بیرون بکشیم. ما می‌خواهیم زمانی که شما این مقاله را کامل مطالعه کردید تصویر آینده و مسیر پولدار شدن خود را شفاف‌تر ببینید، نه اینکه با حرف‌های کلیشه‌ای و پوچ شما را ناامید کنیم و به زندگی عادی برگردانیم. نقطه عطف زندگی شما زمانی است که این مسیر را شفاف ببینید و باور کنید که واقعا راه‌حلی برای رسیدن به ثروت وجود دارد و حرکت خود را درست بعد از این مقاله شروع کنید. با ما همراه باشید تا مسیر پولدار شدن را در قالب ۱۶ کلید طلایی و راه پولدار شدن برای شما شفاف کنیم و ببینید که پاسخ سوال « چگونه پولدار شویم » چیست.

گل ارایی به هنری میگویند  که در آن افراد به ترکیب عناصر زیبایی مختلف و گل ها و گیاهان باهم میپردازند که این ترکیب گل ها معمولا در مراسم هایی مانند عروسی یا جشن تولد ها و .... به کار میرود یا  برای تلطیف محیط هایی مانند هتل ها , سالن ها اجتماع , رستوران ها , خانه و ....

این افراد با ترکیب گل های مختلف کنار هم و قرار دادن ان ها در سبد ها و گلدان ها و ....  این کار را انجام میدهند .البته بعضی از افراد فقط با قرار دادن گل ها در قالب های از پیش اماده شده اینکار را انجام میدهند در صورتی که بعضی دیگر هنرمند واقعی هستند و واقعا از طراحی ها و ایده ها و چینش های منحصر به فرد خود استفاده می کنند .

بلدرچین یک نوع از پرندگان گروه ماکیان هست که چه از لحاظ سبد تغذیه خانواده ها و چه از طریق پرورش و نگهداری جای بسیار بزرگی را در صنعت کسب و کار و درآمد باز کرده است.دو دلیل بزرگ برای نیومدن توی این راه، یکی عدم آگاهی و نداشتن اطلاعات کافی چه در مورد خود بلدرچین هست و دلیل دیگری این که بازار و تجهیزات و سرمایه لازم برای این پرنده را کسی نمی دونه و یا اطلاعات در موردش کم هست به همین خاطر شک و نگرانی از وضعیت الان جامعه و بازار باعث می شه به سمت این شغل و کارافرینی و کسب در آمد نیایم و این سوال رو از خودتون می پرسید من که سرمایه لازم و کافی ندارم، یا خب چه طور محصولاتش رو بفروشم و یا فلانی وارد این کار شد خب ضرر کرد و جملات مشابه و تکراری دیگه که انگیزه شمارو می گیره و ترغیب نمیشید در این باره خوب عمل کنید.

راه های کسب درآمد از طریق پرورش اردک و مرغابی

بازدید : 330 سه شنبه 25 شهریور 1399 : 22:57 نظرات (0)

اردک پرنده ای که به علت مصرف گوشت پر خاصیت و لذیذی که دارد در بازار بسیار پررونق شده و پرورش دهندگانی را به سمت خود کشانده است و از آنجایی که به مراقبت و تجهیزات زیادی هم نیاز ندارد با تهیه محیط نسبتا مناسب و آب و هوای منطقه به راحتی می توانید شروع به پرورش این پرنده ی پر درآمد کنید ولی معضل و نگرانی اصلی یک پرورش دهنده این سوال است که چه طور درآمدزایی کنم؟ یا کجا گوشت اردک را بفروشم و به درآمد برسم ؟ و سوالهای مشابه دیگر، که در این مقاله با مصاحبه و تحلیل بازار توسط کارشناسان تیم مسترپت ما این نگرانی را در یک پرورش دهنده حل می کنیم و با نشان دادن راه،سعی در فروش محصولات ناشی از پرورش یک پرورش دهنده داریم با ما همراه باشید.

پرورش شترمرغ را از کجا و با چه امکاناتی شروع کنیم؟

بازدید : 189 سه شنبه 25 شهریور 1399 : 22:50 نظرات (0)

شترمرغ پرنده ای قوی جثه با پاهای بلند است و به گروه ماکیان تعلق دارد با توجه به خصوصیات بسیار زیاد و منحصر به فردی که دارد می توان گفت که نگاه پرورش دهندگان را به خود اختصاص داده حال اینکه با چه امکاناتی اولیه ای می توان پرورش شترمرغ را شروع کرد و به کسب درآمد رسید یک سوال اساسی در بین مخاطبین این مقاله است که ما در این جا به صورت کامل با توجه به تحلیل بازار و مصاحبه با پرورش دهنده گان موفق اطلاعاتی کاربردی و مفیدی را جمع آوری کرده ایم تا بتواند سوالات یک پرورش دهنده را با توجه به شناخت و آگاهی کامل پاسخگو باشد با مطالعه ی این مقاله یک برآورد از شرایط و امکانات لازم برای شروع می توانید داشته باشید که با این مطالب یک طرح توجیحی برای خود رسم می کنید تا همه ی جوانب را بسنجید و بعد وارد میدان عمل می شوید.

روش های پولسازی در خانه با کمترین سرمایه

بازدید : 223 سه شنبه 25 شهریور 1399 : 22:31 نظرات (0)

همین الان که این مطلب را می‌نویسم، بیش از 10 شخص را سراغ دارم، که توانسته‌اند در خانه خودشان، به درآمدهای میلیونی، در یک هفته یا حتی یک روز برسند. یک نمونه آن، طراح لباسی است که با کار در منزل، الان ماهانه بیش از 50 سفارش دارد. یا صاحب فروشگاه آنلاینی است، که در خواب، روزانه چندین میلیون به حسابش می‌آید.

چند سال پیش، اگر در مورد کسب درآمد در خانه می‌شنیدیم، عمدتا کارهایی مثل قالی بافی، آشپزی و ساخت صنایع دستی، آن هم بیشتر توسط خانم‌های خانه دار، در ذهنمان می‌آمد. اما الان وضع بسیار فرق کرده. الان دیگر کسب درآمد در منزل، زن و مرد نمی‌شناسد. بیزنسمن‌هایی را می‌شناسم، که در همان اتاق شخصی منزل خود توانسته‌اند، به درآمد بسیار بالایی برسند. منظورم از درآمد بالا، چیزی بیش از ماهانه 50 یا 60 میلیون تومان است. آن هم با کمترین سرمایه!

طلبه کارآفرین و تولیدکننده برتر عرقیات گیاهی با اشاره به اینکه سالانه بین ۴۵ تا ۵۰ میلیون سود خالص از کارگاه تولید اسانس عایدش می‌شود گفت:صحبت از بیکاری بی‌معناست.

حال آن که مهدی ستاری، طلبه جوانی که در کنار درس و بحث حوزه، وارد حوزه تولید نیز شده است، دور از کاشان – مرکز تولید گلاب کشور- و در شهر همدان بیش از 35 نوع اسانس و عرقیجات تولید می‌کند.

درآمد عالی از کسب و کار خانگی تولید گیاهان دارویی

بازدید : 424 سه شنبه 25 شهریور 1399 : 21:56 نظرات (0)

کسب و کار خانگی داروهای گیاهی منبع درآمد بسیار خوبی است که به راحتی می‌توانید آن را در خانه خود راه اندازی کنید. تقریباً همه ما در طول عمر خود حداقل یک بار از استفاده داروهای شیمیایی خسته شده‌ و به گیاهان دارویی و خواص آن‌ها روی آورده‌ایم. بسیاری از ما برای دل درد عرق نعنا می‌خوریم یا برای اینکه آرامش بیشتری داشته باشیم گل گاو زبان دم می‌کنیم. در واقع برای درمان بیماری‌هایی که ممکن است به سراغ ما بیاید از گیاهان دارویی استفاده می‌کنیم. اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌ایم که این گیاهان از کجا می‌آیند؟ یا اینکه چه کسی آن‌ها را بسته‌بندی می‌کند؟

کسب و کار خانگی داروهای گیاهی به این معنی است که شما گیاهانی که توسط دیگران رشد داده شده‌اند را در خانه خود به صورت پودر یا خشک شده بسته‌بندی کنید و آن‌ها را به فروش برسانید. این نوع کسب و کار امروزه رشد زیادی داشته و درصد بالایی از افراد که در این راه قدم برداشته‌اند، موفق شدند. برای اینکه با این شغل جذاب بیشتر آشنا شوید به ادامه این مقاله توجه کنید.

این مقاله شامل سرفصل‌های زیر است:

  • مهارت‌ها و سرمایه لازم برای کسب و کار خانگی داروهای گیاهی
  • روش فعالیت در کسب و کار خانگی گیاهان دارویی
  • بازار هدف در کسب و کار خانگی داروهای گیاهی

مهارت‌ها و سرمایه لازم برای کسب و کار خانگی داروهای گیاهی

چگونه پول پس انداز کنیم؟

بازدید : 219 جمعه 27 تیر 1399 : 1:08 نظرات (0)

آیا هر چه پول به دست می آورید به آخر ماه نرسیده، تمام می شود و از همه بدتر به خود می آیید و متوجه می شوید که ای داد بیداد! حتی نتوانستید ریالی پس انداز کنید؟! ما در صدد شدیم که در این مقاله  به سوال ” چگونه پول پس انداز کنیم ” جواب دهیم. پس تا آخر مقاله با ما همراه باشید…

اگر قطعه زمینی دارید و به دنبال کسب درآمد هستید وقت آن رسیده که راه اصولی کسب درآمد از طریق پرورش سبزیجات را یاد بگیرید. در پولدار شو می خواهیم تمام مراحل این کار، از کاشت و پرورش سبزیجات گرفته تا نحوه فروش و عرضه صحیح آن به بازار را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید…

چگونه زودتر پولدار شویم؟

بازدید : 214 جمعه 27 تیر 1399 : 0:31 نظرات (1)

برای این که هر چه زودتر ثروتمند شوید، معمولا باید ریسک مالی زیادی بکنید. قبل از این که فعالیت های بزرگ مثل: انجام سرمایه گذاری ها با بازگشت بالا را انجام دهید، کمی تحقیق کنید. همین طور می توانید با انجام کارهای با ریسک پایین هم پول به دست آورید. در این مقاله ما به شما می آموزیم که چگونه با انجام کارهای کوچک پولدار شوید. با ما همراه باشید…

چهل ایده کار هنری درآمدزا در منزل

بازدید : 208 جمعه 27 تیر 1399 : 0:09 نظرات (0)

اگر به انجام کارهای هنری علاقه‌مند هستید و در آن استعداد دارید، از طرفی نیز به دنبال راهی برای کسب درآمد خانگی هستید، این مطلب  برای شما نوشته شده است. کافی است یکی از ایده های هنری درآمدزا را انتخاب کنید و از همین امروز کسب و کار خود را راه بیندازید.

واقعیت این است که در دنیای کسب و کار امروز، بسیاری تمایلات رنگ و بوی دیگری گرفته است که افراد را بر آن می‌دارد به جای کار کردن برای کارفرمایی دیگر، کسب و کار خانگی خود را راه اندازی کنند و برای خود کار کنند. به این ترتیب بدون استرس و بدون نیاز به رفت و آمد در خیابانهای پرترافیک و اتلاف وقت، می‌توانند از هنر و سرگرمی خود به عنوان یک منبع درآمد استفاده کنند و همچنین ظرفیت‌های دنیای مجازی برای مدیریت کسب و کار خود به کار ببندند.

کسب و کارم را با فروش گلدان‌های خانه شروع کردم

بازدید : 193 پنجشنبه 19 تیر 1399 : 21:27 نظرات (0)

تصمیم گرفتم از فروش گلدان‌های خانه‌ام کار فروش اینترنتی را شروع کنم. اوایل دیگران سخت به من اعتماد می‌کردند. به مرور مشتری‌هایم بیشتر شدند، من هم برای تامین نیاز مشتری به گل فروشی‌ها سر می‌زدم و در حد سیصد هزار تومان گل می‌خریدم. گل‌ها را به خانه می‌آوردم، گلدانشان را عوض می‌کردم و به آن‌ها رسیدگی می‌کردم. در آخر هم عکس گل‌ها را داخل کانالم می‌گذاشتم.

از لحاف دوزی‌ها تا کارخانه‌های تولید لوازم خواب

بازدید : 745 پنجشنبه 19 تیر 1399 : 21:22 نظرات (0)

سال‌های قدیم هر محله‌ای بازارچه‌ها و زیر بازارچه‌هایی داشت که به اعتبار همین بازارچه‌ها شناخته شده بودند،

محله‌هایی که با رفتن مردان سرکار و بچه‌ها و نوجوانان به مدرسه خلوت شده و فقط خانم‌های خانه‌دار بودند که زندگی را می‌ساختند برای بساط ناهار و شام و صبحانه روز بعد، خانم‌های آشنا با یکدیگر که مغازه‌داران از نانوایی گرفته تا بقالی و عطاری همه را می‌شناختند و رسم شده بود آنها خرید کنند و مغازه‌دار اجناس پرداختی را در دفترش یادداشت کند و شب هنگام که آقای خانه به سوی منزل و خانواده می‌رود پول خریدها را بدون هیچ بحث و حساب و کتابی پرداخته و به امید روز بعد با خریدهای خودش به خانه برود.

در میان مغازه‌های مشغول کار زیربازارچه، جدا از بقالی و عطاری و نانوایی که بخش اصلی فعالیت‌ها به شمار می‌رفت، یک لحاف دوزی هم بود، هر محله زیرنظر یک لحاف‌دوز بود که جدا از بحث فصلی بودن مشتریانش، درکار دوخت لحاف و تشک جهیزیه از خاطره‌ها و روزهای شیرینش به شمار می‌رفت.

شراکت‌های چندنفره، مغازه‌های چندبر، اجاره‌های میلیونی، بازگشت سرمایه، خرج‌های نفسگیر و. . . را دور بریزید. این روزها کسب و کار در اینستاگرام رقم می‌خورد. همین گوشی‌های هوشمند که دیگر می‌توان آن را در دست همه مشاهده کرد، برای خیلی‌ها سودهای کلانی به همراه داشته که هیچ وقت تصورش را هم نمی‌کردند؛

مخصوصا خانم‌هایی که با کمی سرمایه و البته درایت، خیلی زود توانسته‌اند سلیقه و نیاز کاربران را تشخیص دهند و در عرض کمتر از یک سال، از یک پیج ساده اینستاگرامی به یک مغازه در خیابان میرداماد برسند. اینجا هیچ چیز غیرممکن نیست. شما می‌توانید از فروش لباس‌های ساده شروع کنید و یا با خلاقیت و ذوق خود، دستبندهای ارزان‌قیمت درست کنید و با همین روش، آرام آرام پله‌های ترقی و درآمدزایی را طی کنید؛ بدون آنکه نگران پول اجاره، سرمایه اولیه و… باشید.

از طرف دیگر، کسب و کار دیگری هم در اینستاگرام به راه افتاده که صاحبان آن سودهای کلانی را به دست می‌آورند: خرید و فروش صفحه اینستاگرام. افراد مختلفی به صورت تخصصی (!) روی این موضوع کار می‌کنند که تعداد دنبال‌کننده‌های یک صفحه را بالا ببرند و بعد از افزایش تعداد دنبال کنندگان، آن صفحه‌ها را به متقاضیان مختلف می‌فروشند. این کسب و کار به اندازه‌ای جدی شده که به شغل اول خیلی‌ها تبدیل شده است.

کسب درآمد از پاپ آپ

بازدید : 218 پنجشنبه 19 تیر 1399 : 19:48 نظرات (0)
پاپ آپ چیست؟
کسب درآمد از پاپ آپ – درامد مستقیم از بازدید کننده های سایت خود
در این سیستم به ازای تعداد بازدیدکننده وبلاگتان پول دریافت می کنید
معرفی سایت های کسب درآمد بر اساس پاپ آپ

 

با معرفی روشی مرسوم و شناخته شده برای کسب درآمد و مخصوص صاحبان وبلاگ و وبسایت در خدمت شما هستم.
پاپ آپ چیست ؟ پاپ اپ پنجره کوچک تبلیغاتی است که به هنگام ورود به یک سایت برای شما باز می شود.

در این روش کسب درآمد از سایت و وبلاگ را تجربه می کنید در این نوع سیستم ابتددا در سایت مربوطه ثبت نام کرده و کد پاپ اپ مربوطه را برداشت و در قالب سایت خود قرار می دهید از این پس به ازای هر بازدید مبلغی به حساب شما اضافه خواهد شد

کسب درآمد از هنر مهرسازی

بازدید : 265 پنجشنبه 19 تیر 1399 : 19:37 نظرات (0)

یکی از ابزارهایی که امروزه تقریبا تمامی کسب و کارها به آن نیازمند هستند، مهر است. مهر برای صاحبان کسب و کار کارکردهای مختلفی از جمله مهر کردن فاکتورها و تبلیغ می تواند داشته باشد. مهرسازی، حرفه ای است که با وجود زیاد بودن مشتری های آن، به سرمایه کمی برای راه اندازی نیاز دارد و می توان از آن به عنوان شغلی با حاشیه سود بالا و حتی میلیونی در ماه نام برد.

شغلی که با اندکی خلاقیت در یافتن مشتری، نیاز به مغازه و محلی برای کسب نخواهد داشت، علاوه بر این ها سود کار به فاصله یک یا دو روز کاری قابل وصول است. هزینه راه اندازی این کار با توجه به دستگاه قید نوری که انتخاب می شود می تواند با کمتر از 70 هزار تومان یا در حد 500 هزار تومان راه اندازی شود. مبالغی که در چند روز اول کار قابل بازگشت خواهند بود.

با «چاپ سیلک» کسب درآمد کنید

بازدید : 517 پنجشنبه 19 تیر 1399 : 19:30 نظرات (0)

یکی از مشاغلی که در عین سادگی و قیمت فوق العاده ارزان می تواند بسیار درآمدزا باشد، چاپ سیلک است. چاپ سیلک در واقع به روشی اطلاق میشود که برای چاپ تصاویر روی اشیا به کار می رود.

در حقیقت روی هر چیزی می توان چاپ سیلک زد مثل :سی دی، نوار ویدئو، بشقاب، صفحه ساعت، خودکار، سرامیک، جاسوئیچی، تی شرت و هر چیزی که بتوان روی آن پارچه ای پهن کرد. زمان کمی برای چاپ سیلک مورد نیاز بوده و از این جهت میتوان سود این کار را متناسب با سفارش کاری دانست که گرفته می شود. همچنین برای انجام دادن این کار نیازی به داشتن محلی برای کسب و کار ندارید و در نتیجه هزینه جاری و دادن مالیات ندارید. این شغل را میتوان در خانه هم انجام داد. عمده هزینه راه اندازی این کار مربوط به خرید دستگاه چاپ سیلک می شود. از ویژگی های چاپ سیلک آسان بودن آن، نیاز نداشتن به تخصص و دانش خاص و همچنین زمان کم دانست.

درآمدی که مثل قارچ رشد می‌کند

بازدید : 211 پنجشنبه 19 تیر 1399 : 16:41 نظرات (0)

قارچ با طعم متفاوتی که دارد سال‌هاست پای ثابت بسیاری از غذاها و سالادهای ما شده و همه‌مان انواع و اقسام تنوری، سرخ‌کرده و آب‌پز آن را بارها تجربه کرده‌ایم.

 

عادت كرده‌ايم قارچ را در بسته‌بندي‌هاي متنوع يا به شكل باز بخريم اما احتمالا كمتر به اين فكر افتاده‌ايم كه به شكل يك منبع درآمد مستمر به توليد قارچ فكر كنيم؛ محصولي كه روند توليد پيچيده‌اي ندارد و  مي‌تواند به‌راحتي در كنار شغل اصلي قرار بگيرد؛

 

از زبان یک تولید کننده بشنویم

ایده درآمد زایی از طریق تولید دکمه

بازدید : 505 پنجشنبه 19 تیر 1399 : 16:28 نظرات (0)

میزان سرمایه : 100 الی 200 هزار تومان است.
همانطور که میدانید اکثر دکمه های لباس از جنس پلاستیک هستند . یکی از مزیت های پلاستیک ارزان بودن قیمت پلاستیک خام است که قیمت هر کیلو پلاستیک خام حدود 2 هزار تومان است.


وسایل مورد نیاز برای شروع کار: پلاستیک خام _ دستگاه قالب زنی پلاستیک

هزینه دستگاه قالب زنی پلاستیک بین 100 تا 200هزار تومان است و هزینه هرکیلو پلاستیک خام2 هزار تومان بنابراین شما برای شروع این کار نیاز به سرمایه زیادی ندارید پس نگران سرمایه زیاد برای شروع کار نباشید.
وزن هر دکمه ی پلاستیکی 1 گرم است پس با هرکیلو پلاستیک میتوان حدود هزار پلاستیک تولید کرد . ما از 13 مرکز خط تولید لباس قیمت دکمه هایی را که از فروشندگان میخرند جویا شدیم که قیمت خرید هر دکمه برای این مراکز 50 تا 40تومان است . شاید در ابتدا فکر کردید تولید دکمه کار جالبی نیست اما اگر کمی دقت کنید شما میتوانید با یک کیلو پلاستیک 1000 دکمه تولید کنید و هرکدام دکمه ها را به مراکز تولید لباس به قیمت 50 تومان بفروشید .

شگفت انگیز است نه!؟
یعنی دو هزار تومان شما میشود 100 هزار تومان با این سود کلانی که شما از تولید دکمه بدست می اورید میتوانید کار خود را گسترش دهید و طی یک پروژه دو تا سه ساله صاحب یک کارخانه ی بزرگ تولید دکمه در ایران شوید.
چرا که نه؟!
باور کنید کار افرینی آنقدر ها هم سخت نیست کسب و کار شما از تولید دکمه در خانه میتوانید تبدیل شود به یک شرکت غول در صادر کردن انواع دکمه در خاورمیانه.

کار در منزل برای خانم ها با در آمد بالا

بازدید : 247 پنجشنبه 19 تیر 1399 : 15:52 نظرات (0)

اغلب خانم های خانه دار به کار کردن و کسب درآمد علاقه مند هستند می توانند این کارها را در منزل انجام دهند و برای خود شغل و درآمدی داشته باشند.

کار در منزل برای خانم ها

شاید بسیاری از خانم های خانه دار همیشه رویای شاغل شدن را در سر داشته باشند و از طرفی اصلا به تحقق این رویا امیدوار نیستند و علت آن این است که فرصت های شغلی مختلف را به خوبی نمی شناسند و اطلاعات کافی را در مورد آن ها ندارند . اگر شما هم جزء این دسته از این خانم ها هستید ، در این قسمت از پولدار شو با ما همراه باشید تا چند فرصت شغلی مناسب را در منزل به شما معرفی کنیم.

با این مشاغل خانگی پول پارو کنید !

بازدید : 230 پنجشنبه 19 تیر 1399 : 15:46 نظرات (0)

مشاغل خانگی یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای کسب درآمد پرسود می باشد که در کاهش بیکاری و فقر در جامعه هم تاثیر خوب و مثبتی دارد.

پردرآمدترین مشاغل خانگی برای بانوان و حتی آقایان

مشاغل خانگی بهترین راه کسب در آمد برای بسیاری از افرادی که از کار کردن برای دیگران خسته شده اند به شمار می رود . مشاغل خانگی این روزها طرفداران زیادی دارد و موجب توسعه پایدار و کاهش فقر و محرومیت می شود .

مشاغل خانگی

اگر دوست دارید در خانه بنشینید و کاری هرچند کوچک برای خودتان داشته باشید و از طریق این کار بتوانید کسب درآمد نمایید ، این مطالب را مطالعه بفرمایید تا بدانید که بانوان موفق و زنان با درآمد بالا از چه راه و روش هایی راه پول در آوردن را پیدا کرده اند و حالا رو به پیشرفت هستند.

تا به حال فکر کرده‌اید که بدون اینکه مجبور باشید هر روز سر ساعت از منزل بیرون بزنید و سرکارتان حاضر شوید، می‌توانید با یک خط اینترنت و یک کامپیوتر کسب درآمد از طریق اینترنت داشته باشید؟

بسیاری از افراد جامعه به دلیل نداشتن شناخت کافی معتقدند که کسب درآمد از اینترنت کار افراد تنبل است، اما عقیده ما در گروه پولدار شو کاملاً برخلاف این گروه است و ما اعتقاد داریم که افراد زرنگ در این حوزه موفق‌تر هستند. شاید این دیدگاه اشتباه باعث شود که افراد زیادی در بین راه خسته شده و مسیر موفقیت خود را رها کنند. کسب پول از اینترنت بدون داشتن سرمایه نیاز به تخصص کافی دارد و باید فرد به طور مداوم با دنیای دیجیتال در ارتباط باشد. بنابراین، در گروه پولدار شو تصمیم گرفتیم که روش کسب درآمد از اینترنت را به شکل دقیق مورد بررسی قرار دهیم و راه‌های کسب درآمد اینترنتی را معرفی کنیم تا شما نیز از آنها استفاده کنید. پس با ما همراه باشید.

درباره ما
«پولدار شو»، یک چراغ راه است برای شمایی که دوست داری یک گام خوب اقتصادی در مسیر زندگی بردارید، این سایت قرار نیست به شما صرفا اطلاعات کلی درباره کارآفرینی بدهد یا مفاهیم اقتصادی را برایتان توضیح بدهد، هدف گروه گردانندگان این سایت در مرحله اول معرفی مشاغل مختلف و همچنین اشتغال‌زایی برای جوانان و افراد جویای کاری است که سرمایه اندکی دارند اما چشمشان به آینده است، آینده ای که دوست دارند با دستانشان و با فکرشان آن را زیبا بسازند. در این پایگاه تمام تلاش‌مان این است که ‌اطلاعات کافی درباره‌ی بازار کار، نحوه ی ورود به دنیای سرمایه‌گذاری و کسب و کار، پرورش توانایی‌ها و استعدادهای لازم در زمینه کارآفرینی و همچنین معرفی بازارهای جهانی، چگونگی ورود به دنیای واردات و صادرات، میزان عرضه و تقاضا در صنایع مختلف …. به زبانی ساده و همه فهم ارایه شود.
آمار سایت
  • افراد آنلاین : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید هفته : 158
  • بازدید ماه : 609
  • بازدید سال : 2,789
  • بازدید کلی : 32,993

  • ماکو سافت