loading...
خونه فروشگاه
پولدار شو

راه های کسب درآمد از طریق پرورش اردک و مرغابی

بازدید : 330 سه شنبه 25 شهریور 1399 : 22:57 نظرات (0)

اردک پرنده ای که به علت مصرف گوشت پر خاصیت و لذیذی که دارد در بازار بسیار پررونق شده و پرورش دهندگانی را به سمت خود کشانده است و از آنجایی که به مراقبت و تجهیزات زیادی هم نیاز ندارد با تهیه محیط نسبتا مناسب و آب و هوای منطقه به راحتی می توانید شروع به پرورش این پرنده ی پر درآمد کنید ولی معضل و نگرانی اصلی یک پرورش دهنده این سوال است که چه طور درآمدزایی کنم؟ یا کجا گوشت اردک را بفروشم و به درآمد برسم ؟ و سوالهای مشابه دیگر، که در این مقاله با مصاحبه و تحلیل بازار توسط کارشناسان تیم مسترپت ما این نگرانی را در یک پرورش دهنده حل می کنیم و با نشان دادن راه،سعی در فروش محصولات ناشی از پرورش یک پرورش دهنده داریم با ما همراه باشید.

سوددهی پرورش اردک

با استفاده از تولید و پرورش به ۵ روش یک پرورش دهنده چه پرورش دهنده ای که در خانه خود و امکانات کم اردک پرورش می دهد و چه پرورش دهندگان بزرگی که در یک مزرعه و سالن اردک پرورش می دهند می توانند با اگاهی از این طریق کسب درآمد کنند.

 

۱ . فروش جوجه اردک یک روزه

در این نوع از فروش می توانید پس از خارج شدن جوجه ها از تخم انها را به فروش برسانید و این روش سود دهی بالایی ندارد و بیشتر برای کسانی مناسب است که امکاناتی مثل تغذیه و محیط برای تعداد زیاد جوجه ها ندارند.

 

۲ . فروش جوجه اردک ۲۰ روزه

با رعایت بهداشت و اصول نگهداری اعم از تغذیه سالم و صحیح و محیط زندگی می توانید پس از ۲۰ روز اردک های خود را با قیمتی مناسب بفروشید. که در این روش فروش، بهترین خریداران شما شالی کاران برنج هستند که همیشه متقاضی خرید می باشند.

 

۳ . فروش اردک های پرواری و گوشتی

بعد از گذشت ۵۵ الی ۶۰ روز از مراقبت و نگهداری و تغذیه سالم می توانید اردک های خود را به کشتارگاه منقل کنید و با فروش هر یک کیلو گوشت به بهترین سود دست پیدا کنید در این زمان اردک ها به وزن ۳ کیلو گرم رسیده اند.

گاهی پرورش دهندگان از ما سوال می پرسند که مقدار مصرف دان و جیره غذایی در این شرایط زمانی و سنی اردک بسیار بالاست و ما ضرر کردیم و از عهده تغذیه اردک بر نمی آییم و حال چه توصیه ای دارید؟

لازم است در اینجا عرض کنیم که تغذیه معمولی یک اردک می تواند نان خشک و ضایعات میوه و سبزی و یا ارد ذرت و گندم باشد و بیشتر از این به علتی که نمی توانند اردک ها مدیریت غذایی خود را انجام دهند هر چقدر که شما بریزید انها مصرف می کنند و نباید بیشتر از حد معمولی به گردش در فضای اطراف مشغول شوند چون باعث گرسنگی بیشتر آنها و خوردن غذای بیشتر است پس این موارد را بسیار رعایت کنید تا از لحاظ اقتصادی پرورش و فروش آنها به صرفه باشد.

 

۴ . فروش اردک های مولد

پس از گذشت زمان ۵ الی ۶ ماه زمان تولیدمثل و بلوغ اردک می رسد و در این زمان شما با رعایت کردن نسبت نر و ماده می توانید جفت های مولد خود را با قیمت بسیار مناسب و خوبی بفروشید.

 

۵ . فروش تخم های نطفه دار

بعد از جفت گیری و تولید تخم توسط ماده شما می توانید با جمع آوری کردن آنها و هم چنین رعایت دمای محیط، چرخش آنها و هم چنین رعایت مراقبت، هنگامی که تعداد به حد متعادلی رسید آنها را بفروشید.

 

نکته: به علت متغیر بودن قیمت ها بر اساس نزاد و وزن اردک با شرایط جغرافیای محل پرورش از ذکر قیمت در اینجا پرهیز می کنیم می توانید با مراجعه به سایت های اینترنتی مثل شیپور و دیوار و با مطمن شدن از شرایط نگهداری اردک های خود را خرید و فروش کنید.

 

کسب درآمد از طریق پرورش اردک در تعداد کم

در حوزه تکثیر و پرورش به تعداد کم یک پرورش دهنده می تواند با فروش گوشت و یا جوجه اردک بین اقوام و بستگان و یا نهایتا بازار های محلی و فروشگاه های اطراف محل زندگی خود محصولاتش را عرضه کند و از این طریق کسب درآمد کند.

 

کسب درآمد از طریق پرورش اردک در تعداد بالا و کثیر

در این روش با استفاده از شبکه های اینترنتی مثل دیوار و شیپور و هم چنین صادر کردن اردک ها به کشورهای دیگر مثل روسیه و عراق که در حال حاضر بیشترین قسمت وارد گوشت اردک می باشند اقدام به فروش کنید.

 

نتیجه گیری و سخن آخر

با توجه به پیشرفت شغل ها از حالت سنتی به سمت شبکه های اینترنتی و اجتماعی یک پرورش دهنده موفق می تواند با شناخت تمامی این بازار به راحتی محصولات خود را بفروشد پس نگرانی در فروش با توجه به نیاز الان مردم در خوردن و پرورش اردک جایز نیست و می توانید با مطالعه و مشورت های بیشتر شروع به این کار کنید و از این طریق به راحتی کسب درآمد کنید و در آخر از اینکه ایم مقاله را مطالعه کردید بسیار سپاسگذاریم امیدواریم نکات کاربردی و مفیدی را ارائه داده باشیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
«پولدار شو»، یک چراغ راه است برای شمایی که دوست داری یک گام خوب اقتصادی در مسیر زندگی بردارید، این سایت قرار نیست به شما صرفا اطلاعات کلی درباره کارآفرینی بدهد یا مفاهیم اقتصادی را برایتان توضیح بدهد، هدف گروه گردانندگان این سایت در مرحله اول معرفی مشاغل مختلف و همچنین اشتغال‌زایی برای جوانان و افراد جویای کاری است که سرمایه اندکی دارند اما چشمشان به آینده است، آینده ای که دوست دارند با دستانشان و با فکرشان آن را زیبا بسازند. در این پایگاه تمام تلاش‌مان این است که ‌اطلاعات کافی درباره‌ی بازار کار، نحوه ی ورود به دنیای سرمایه‌گذاری و کسب و کار، پرورش توانایی‌ها و استعدادهای لازم در زمینه کارآفرینی و همچنین معرفی بازارهای جهانی، چگونگی ورود به دنیای واردات و صادرات، میزان عرضه و تقاضا در صنایع مختلف …. به زبانی ساده و همه فهم ارایه شود.
آمار سایت
  • افراد آنلاین : 2
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید هفته : 163
  • بازدید ماه : 614
  • بازدید سال : 2,794
  • بازدید کلی : 32,998

  • ماکو سافت