loading...
خونه فروشگاه
پولدار شو

شراکت‌های چندنفره، مغازه‌های چندبر، اجاره‌های میلیونی، بازگشت سرمایه، خرج‌های نفسگیر و. . . را دور بریزید. این روزها کسب و کار در اینستاگرام رقم می‌خورد. همین گوشی‌های هوشمند که دیگر می‌توان آن را در دست همه مشاهده کرد، برای خیلی‌ها سودهای کلانی به همراه داشته که هیچ وقت تصورش را هم نمی‌کردند؛

مخصوصا خانم‌هایی که با کمی سرمایه و البته درایت، خیلی زود توانسته‌اند سلیقه و نیاز کاربران را تشخیص دهند و در عرض کمتر از یک سال، از یک پیج ساده اینستاگرامی به یک مغازه در خیابان میرداماد برسند. اینجا هیچ چیز غیرممکن نیست. شما می‌توانید از فروش لباس‌های ساده شروع کنید و یا با خلاقیت و ذوق خود، دستبندهای ارزان‌قیمت درست کنید و با همین روش، آرام آرام پله‌های ترقی و درآمدزایی را طی کنید؛ بدون آنکه نگران پول اجاره، سرمایه اولیه و… باشید.

از طرف دیگر، کسب و کار دیگری هم در اینستاگرام به راه افتاده که صاحبان آن سودهای کلانی را به دست می‌آورند: خرید و فروش صفحه اینستاگرام. افراد مختلفی به صورت تخصصی (!) روی این موضوع کار می‌کنند که تعداد دنبال‌کننده‌های یک صفحه را بالا ببرند و بعد از افزایش تعداد دنبال کنندگان، آن صفحه‌ها را به متقاضیان مختلف می‌فروشند. این کسب و کار به اندازه‌ای جدی شده که به شغل اول خیلی‌ها تبدیل شده است.

کسب درآمد از پاپ آپ

بازدید : 218 پنجشنبه 19 تیر 1399 : 19:48 نظرات (0)
پاپ آپ چیست؟
کسب درآمد از پاپ آپ – درامد مستقیم از بازدید کننده های سایت خود
در این سیستم به ازای تعداد بازدیدکننده وبلاگتان پول دریافت می کنید
معرفی سایت های کسب درآمد بر اساس پاپ آپ

 

با معرفی روشی مرسوم و شناخته شده برای کسب درآمد و مخصوص صاحبان وبلاگ و وبسایت در خدمت شما هستم.
پاپ آپ چیست ؟ پاپ اپ پنجره کوچک تبلیغاتی است که به هنگام ورود به یک سایت برای شما باز می شود.

در این روش کسب درآمد از سایت و وبلاگ را تجربه می کنید در این نوع سیستم ابتددا در سایت مربوطه ثبت نام کرده و کد پاپ اپ مربوطه را برداشت و در قالب سایت خود قرار می دهید از این پس به ازای هر بازدید مبلغی به حساب شما اضافه خواهد شد

کسب درآمد از هنر مهرسازی

بازدید : 265 پنجشنبه 19 تیر 1399 : 19:37 نظرات (0)

یکی از ابزارهایی که امروزه تقریبا تمامی کسب و کارها به آن نیازمند هستند، مهر است. مهر برای صاحبان کسب و کار کارکردهای مختلفی از جمله مهر کردن فاکتورها و تبلیغ می تواند داشته باشد. مهرسازی، حرفه ای است که با وجود زیاد بودن مشتری های آن، به سرمایه کمی برای راه اندازی نیاز دارد و می توان از آن به عنوان شغلی با حاشیه سود بالا و حتی میلیونی در ماه نام برد.

شغلی که با اندکی خلاقیت در یافتن مشتری، نیاز به مغازه و محلی برای کسب نخواهد داشت، علاوه بر این ها سود کار به فاصله یک یا دو روز کاری قابل وصول است. هزینه راه اندازی این کار با توجه به دستگاه قید نوری که انتخاب می شود می تواند با کمتر از 70 هزار تومان یا در حد 500 هزار تومان راه اندازی شود. مبالغی که در چند روز اول کار قابل بازگشت خواهند بود.

با «چاپ سیلک» کسب درآمد کنید

بازدید : 517 پنجشنبه 19 تیر 1399 : 19:30 نظرات (0)

یکی از مشاغلی که در عین سادگی و قیمت فوق العاده ارزان می تواند بسیار درآمدزا باشد، چاپ سیلک است. چاپ سیلک در واقع به روشی اطلاق میشود که برای چاپ تصاویر روی اشیا به کار می رود.

در حقیقت روی هر چیزی می توان چاپ سیلک زد مثل :سی دی، نوار ویدئو، بشقاب، صفحه ساعت، خودکار، سرامیک، جاسوئیچی، تی شرت و هر چیزی که بتوان روی آن پارچه ای پهن کرد. زمان کمی برای چاپ سیلک مورد نیاز بوده و از این جهت میتوان سود این کار را متناسب با سفارش کاری دانست که گرفته می شود. همچنین برای انجام دادن این کار نیازی به داشتن محلی برای کسب و کار ندارید و در نتیجه هزینه جاری و دادن مالیات ندارید. این شغل را میتوان در خانه هم انجام داد. عمده هزینه راه اندازی این کار مربوط به خرید دستگاه چاپ سیلک می شود. از ویژگی های چاپ سیلک آسان بودن آن، نیاز نداشتن به تخصص و دانش خاص و همچنین زمان کم دانست.

درآمدی که مثل قارچ رشد می‌کند

بازدید : 211 پنجشنبه 19 تیر 1399 : 16:41 نظرات (0)

قارچ با طعم متفاوتی که دارد سال‌هاست پای ثابت بسیاری از غذاها و سالادهای ما شده و همه‌مان انواع و اقسام تنوری، سرخ‌کرده و آب‌پز آن را بارها تجربه کرده‌ایم.

 

عادت كرده‌ايم قارچ را در بسته‌بندي‌هاي متنوع يا به شكل باز بخريم اما احتمالا كمتر به اين فكر افتاده‌ايم كه به شكل يك منبع درآمد مستمر به توليد قارچ فكر كنيم؛ محصولي كه روند توليد پيچيده‌اي ندارد و  مي‌تواند به‌راحتي در كنار شغل اصلي قرار بگيرد؛

 

از زبان یک تولید کننده بشنویم

ایده درآمد زایی از طریق تولید دکمه

بازدید : 505 پنجشنبه 19 تیر 1399 : 16:28 نظرات (0)

میزان سرمایه : 100 الی 200 هزار تومان است.
همانطور که میدانید اکثر دکمه های لباس از جنس پلاستیک هستند . یکی از مزیت های پلاستیک ارزان بودن قیمت پلاستیک خام است که قیمت هر کیلو پلاستیک خام حدود 2 هزار تومان است.


وسایل مورد نیاز برای شروع کار: پلاستیک خام _ دستگاه قالب زنی پلاستیک

هزینه دستگاه قالب زنی پلاستیک بین 100 تا 200هزار تومان است و هزینه هرکیلو پلاستیک خام2 هزار تومان بنابراین شما برای شروع این کار نیاز به سرمایه زیادی ندارید پس نگران سرمایه زیاد برای شروع کار نباشید.
وزن هر دکمه ی پلاستیکی 1 گرم است پس با هرکیلو پلاستیک میتوان حدود هزار پلاستیک تولید کرد . ما از 13 مرکز خط تولید لباس قیمت دکمه هایی را که از فروشندگان میخرند جویا شدیم که قیمت خرید هر دکمه برای این مراکز 50 تا 40تومان است . شاید در ابتدا فکر کردید تولید دکمه کار جالبی نیست اما اگر کمی دقت کنید شما میتوانید با یک کیلو پلاستیک 1000 دکمه تولید کنید و هرکدام دکمه ها را به مراکز تولید لباس به قیمت 50 تومان بفروشید .

شگفت انگیز است نه!؟
یعنی دو هزار تومان شما میشود 100 هزار تومان با این سود کلانی که شما از تولید دکمه بدست می اورید میتوانید کار خود را گسترش دهید و طی یک پروژه دو تا سه ساله صاحب یک کارخانه ی بزرگ تولید دکمه در ایران شوید.
چرا که نه؟!
باور کنید کار افرینی آنقدر ها هم سخت نیست کسب و کار شما از تولید دکمه در خانه میتوانید تبدیل شود به یک شرکت غول در صادر کردن انواع دکمه در خاورمیانه.

کار در منزل برای خانم ها با در آمد بالا

بازدید : 247 پنجشنبه 19 تیر 1399 : 15:52 نظرات (0)

اغلب خانم های خانه دار به کار کردن و کسب درآمد علاقه مند هستند می توانند این کارها را در منزل انجام دهند و برای خود شغل و درآمدی داشته باشند.

کار در منزل برای خانم ها

شاید بسیاری از خانم های خانه دار همیشه رویای شاغل شدن را در سر داشته باشند و از طرفی اصلا به تحقق این رویا امیدوار نیستند و علت آن این است که فرصت های شغلی مختلف را به خوبی نمی شناسند و اطلاعات کافی را در مورد آن ها ندارند . اگر شما هم جزء این دسته از این خانم ها هستید ، در این قسمت از پولدار شو با ما همراه باشید تا چند فرصت شغلی مناسب را در منزل به شما معرفی کنیم.

با این مشاغل خانگی پول پارو کنید !

بازدید : 230 پنجشنبه 19 تیر 1399 : 15:46 نظرات (0)

مشاغل خانگی یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای کسب درآمد پرسود می باشد که در کاهش بیکاری و فقر در جامعه هم تاثیر خوب و مثبتی دارد.

پردرآمدترین مشاغل خانگی برای بانوان و حتی آقایان

مشاغل خانگی بهترین راه کسب در آمد برای بسیاری از افرادی که از کار کردن برای دیگران خسته شده اند به شمار می رود . مشاغل خانگی این روزها طرفداران زیادی دارد و موجب توسعه پایدار و کاهش فقر و محرومیت می شود .

مشاغل خانگی

اگر دوست دارید در خانه بنشینید و کاری هرچند کوچک برای خودتان داشته باشید و از طریق این کار بتوانید کسب درآمد نمایید ، این مطالب را مطالعه بفرمایید تا بدانید که بانوان موفق و زنان با درآمد بالا از چه راه و روش هایی راه پول در آوردن را پیدا کرده اند و حالا رو به پیشرفت هستند.

تا به حال فکر کرده‌اید که بدون اینکه مجبور باشید هر روز سر ساعت از منزل بیرون بزنید و سرکارتان حاضر شوید، می‌توانید با یک خط اینترنت و یک کامپیوتر کسب درآمد از طریق اینترنت داشته باشید؟

بسیاری از افراد جامعه به دلیل نداشتن شناخت کافی معتقدند که کسب درآمد از اینترنت کار افراد تنبل است، اما عقیده ما در گروه پولدار شو کاملاً برخلاف این گروه است و ما اعتقاد داریم که افراد زرنگ در این حوزه موفق‌تر هستند. شاید این دیدگاه اشتباه باعث شود که افراد زیادی در بین راه خسته شده و مسیر موفقیت خود را رها کنند. کسب پول از اینترنت بدون داشتن سرمایه نیاز به تخصص کافی دارد و باید فرد به طور مداوم با دنیای دیجیتال در ارتباط باشد. بنابراین، در گروه پولدار شو تصمیم گرفتیم که روش کسب درآمد از اینترنت را به شکل دقیق مورد بررسی قرار دهیم و راه‌های کسب درآمد اینترنتی را معرفی کنیم تا شما نیز از آنها استفاده کنید. پس با ما همراه باشید.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
«پولدار شو»، یک چراغ راه است برای شمایی که دوست داری یک گام خوب اقتصادی در مسیر زندگی بردارید، این سایت قرار نیست به شما صرفا اطلاعات کلی درباره کارآفرینی بدهد یا مفاهیم اقتصادی را برایتان توضیح بدهد، هدف گروه گردانندگان این سایت در مرحله اول معرفی مشاغل مختلف و همچنین اشتغال‌زایی برای جوانان و افراد جویای کاری است که سرمایه اندکی دارند اما چشمشان به آینده است، آینده ای که دوست دارند با دستانشان و با فکرشان آن را زیبا بسازند. در این پایگاه تمام تلاش‌مان این است که ‌اطلاعات کافی درباره‌ی بازار کار، نحوه ی ورود به دنیای سرمایه‌گذاری و کسب و کار، پرورش توانایی‌ها و استعدادهای لازم در زمینه کارآفرینی و همچنین معرفی بازارهای جهانی، چگونگی ورود به دنیای واردات و صادرات، میزان عرضه و تقاضا در صنایع مختلف …. به زبانی ساده و همه فهم ارایه شود.
آمار سایت
  • افراد آنلاین : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 610
  • بازدید سال : 2,790
  • بازدید کلی : 32,994

  • ماکو سافت