loading...
خونه فروشگاه
پولدار شو

پرورش شترمرغ را از کجا و با چه امکاناتی شروع کنیم؟

بازدید : 189 سه شنبه 25 شهریور 1399 : 22:50 نظرات (0)

شترمرغ پرنده ای قوی جثه با پاهای بلند است و به گروه ماکیان تعلق دارد با توجه به خصوصیات بسیار زیاد و منحصر به فردی که دارد می توان گفت که نگاه پرورش دهندگان را به خود اختصاص داده حال اینکه با چه امکاناتی اولیه ای می توان پرورش شترمرغ را شروع کرد و به کسب درآمد رسید یک سوال اساسی در بین مخاطبین این مقاله است که ما در این جا به صورت کامل با توجه به تحلیل بازار و مصاحبه با پرورش دهنده گان موفق اطلاعاتی کاربردی و مفیدی را جمع آوری کرده ایم تا بتواند سوالات یک پرورش دهنده را با توجه به شناخت و آگاهی کامل پاسخگو باشد با مطالعه ی این مقاله یک برآورد از شرایط و امکانات لازم برای شروع می توانید داشته باشید که با این مطالب یک طرح توجیحی برای خود رسم می کنید تا همه ی جوانب را بسنجید و بعد وارد میدان عمل می شوید.

روش های پولسازی در خانه با کمترین سرمایه

بازدید : 223 سه شنبه 25 شهریور 1399 : 22:31 نظرات (0)

همین الان که این مطلب را می‌نویسم، بیش از 10 شخص را سراغ دارم، که توانسته‌اند در خانه خودشان، به درآمدهای میلیونی، در یک هفته یا حتی یک روز برسند. یک نمونه آن، طراح لباسی است که با کار در منزل، الان ماهانه بیش از 50 سفارش دارد. یا صاحب فروشگاه آنلاینی است، که در خواب، روزانه چندین میلیون به حسابش می‌آید.

چند سال پیش، اگر در مورد کسب درآمد در خانه می‌شنیدیم، عمدتا کارهایی مثل قالی بافی، آشپزی و ساخت صنایع دستی، آن هم بیشتر توسط خانم‌های خانه دار، در ذهنمان می‌آمد. اما الان وضع بسیار فرق کرده. الان دیگر کسب درآمد در منزل، زن و مرد نمی‌شناسد. بیزنسمن‌هایی را می‌شناسم، که در همان اتاق شخصی منزل خود توانسته‌اند، به درآمد بسیار بالایی برسند. منظورم از درآمد بالا، چیزی بیش از ماهانه 50 یا 60 میلیون تومان است. آن هم با کمترین سرمایه!

طلبه کارآفرین و تولیدکننده برتر عرقیات گیاهی با اشاره به اینکه سالانه بین ۴۵ تا ۵۰ میلیون سود خالص از کارگاه تولید اسانس عایدش می‌شود گفت:صحبت از بیکاری بی‌معناست.

حال آن که مهدی ستاری، طلبه جوانی که در کنار درس و بحث حوزه، وارد حوزه تولید نیز شده است، دور از کاشان – مرکز تولید گلاب کشور- و در شهر همدان بیش از 35 نوع اسانس و عرقیجات تولید می‌کند.

درآمد عالی از کسب و کار خانگی تولید گیاهان دارویی

بازدید : 424 سه شنبه 25 شهریور 1399 : 21:56 نظرات (0)

کسب و کار خانگی داروهای گیاهی منبع درآمد بسیار خوبی است که به راحتی می‌توانید آن را در خانه خود راه اندازی کنید. تقریباً همه ما در طول عمر خود حداقل یک بار از استفاده داروهای شیمیایی خسته شده‌ و به گیاهان دارویی و خواص آن‌ها روی آورده‌ایم. بسیاری از ما برای دل درد عرق نعنا می‌خوریم یا برای اینکه آرامش بیشتری داشته باشیم گل گاو زبان دم می‌کنیم. در واقع برای درمان بیماری‌هایی که ممکن است به سراغ ما بیاید از گیاهان دارویی استفاده می‌کنیم. اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌ایم که این گیاهان از کجا می‌آیند؟ یا اینکه چه کسی آن‌ها را بسته‌بندی می‌کند؟

کسب و کار خانگی داروهای گیاهی به این معنی است که شما گیاهانی که توسط دیگران رشد داده شده‌اند را در خانه خود به صورت پودر یا خشک شده بسته‌بندی کنید و آن‌ها را به فروش برسانید. این نوع کسب و کار امروزه رشد زیادی داشته و درصد بالایی از افراد که در این راه قدم برداشته‌اند، موفق شدند. برای اینکه با این شغل جذاب بیشتر آشنا شوید به ادامه این مقاله توجه کنید.

این مقاله شامل سرفصل‌های زیر است:

  • مهارت‌ها و سرمایه لازم برای کسب و کار خانگی داروهای گیاهی
  • روش فعالیت در کسب و کار خانگی گیاهان دارویی
  • بازار هدف در کسب و کار خانگی داروهای گیاهی

مهارت‌ها و سرمایه لازم برای کسب و کار خانگی داروهای گیاهی

چگونه پول پس انداز کنیم؟

بازدید : 219 جمعه 27 تیر 1399 : 1:08 نظرات (0)

آیا هر چه پول به دست می آورید به آخر ماه نرسیده، تمام می شود و از همه بدتر به خود می آیید و متوجه می شوید که ای داد بیداد! حتی نتوانستید ریالی پس انداز کنید؟! ما در صدد شدیم که در این مقاله  به سوال ” چگونه پول پس انداز کنیم ” جواب دهیم. پس تا آخر مقاله با ما همراه باشید…

اگر قطعه زمینی دارید و به دنبال کسب درآمد هستید وقت آن رسیده که راه اصولی کسب درآمد از طریق پرورش سبزیجات را یاد بگیرید. در پولدار شو می خواهیم تمام مراحل این کار، از کاشت و پرورش سبزیجات گرفته تا نحوه فروش و عرضه صحیح آن به بازار را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید…

چگونه زودتر پولدار شویم؟

بازدید : 214 جمعه 27 تیر 1399 : 0:31 نظرات (1)

برای این که هر چه زودتر ثروتمند شوید، معمولا باید ریسک مالی زیادی بکنید. قبل از این که فعالیت های بزرگ مثل: انجام سرمایه گذاری ها با بازگشت بالا را انجام دهید، کمی تحقیق کنید. همین طور می توانید با انجام کارهای با ریسک پایین هم پول به دست آورید. در این مقاله ما به شما می آموزیم که چگونه با انجام کارهای کوچک پولدار شوید. با ما همراه باشید…

چهل ایده کار هنری درآمدزا در منزل

بازدید : 209 جمعه 27 تیر 1399 : 0:09 نظرات (0)

اگر به انجام کارهای هنری علاقه‌مند هستید و در آن استعداد دارید، از طرفی نیز به دنبال راهی برای کسب درآمد خانگی هستید، این مطلب  برای شما نوشته شده است. کافی است یکی از ایده های هنری درآمدزا را انتخاب کنید و از همین امروز کسب و کار خود را راه بیندازید.

واقعیت این است که در دنیای کسب و کار امروز، بسیاری تمایلات رنگ و بوی دیگری گرفته است که افراد را بر آن می‌دارد به جای کار کردن برای کارفرمایی دیگر، کسب و کار خانگی خود را راه اندازی کنند و برای خود کار کنند. به این ترتیب بدون استرس و بدون نیاز به رفت و آمد در خیابانهای پرترافیک و اتلاف وقت، می‌توانند از هنر و سرگرمی خود به عنوان یک منبع درآمد استفاده کنند و همچنین ظرفیت‌های دنیای مجازی برای مدیریت کسب و کار خود به کار ببندند.

کسب و کارم را با فروش گلدان‌های خانه شروع کردم

بازدید : 193 پنجشنبه 19 تیر 1399 : 21:27 نظرات (0)

تصمیم گرفتم از فروش گلدان‌های خانه‌ام کار فروش اینترنتی را شروع کنم. اوایل دیگران سخت به من اعتماد می‌کردند. به مرور مشتری‌هایم بیشتر شدند، من هم برای تامین نیاز مشتری به گل فروشی‌ها سر می‌زدم و در حد سیصد هزار تومان گل می‌خریدم. گل‌ها را به خانه می‌آوردم، گلدانشان را عوض می‌کردم و به آن‌ها رسیدگی می‌کردم. در آخر هم عکس گل‌ها را داخل کانالم می‌گذاشتم.

از لحاف دوزی‌ها تا کارخانه‌های تولید لوازم خواب

بازدید : 745 پنجشنبه 19 تیر 1399 : 21:22 نظرات (0)

سال‌های قدیم هر محله‌ای بازارچه‌ها و زیر بازارچه‌هایی داشت که به اعتبار همین بازارچه‌ها شناخته شده بودند،

محله‌هایی که با رفتن مردان سرکار و بچه‌ها و نوجوانان به مدرسه خلوت شده و فقط خانم‌های خانه‌دار بودند که زندگی را می‌ساختند برای بساط ناهار و شام و صبحانه روز بعد، خانم‌های آشنا با یکدیگر که مغازه‌داران از نانوایی گرفته تا بقالی و عطاری همه را می‌شناختند و رسم شده بود آنها خرید کنند و مغازه‌دار اجناس پرداختی را در دفترش یادداشت کند و شب هنگام که آقای خانه به سوی منزل و خانواده می‌رود پول خریدها را بدون هیچ بحث و حساب و کتابی پرداخته و به امید روز بعد با خریدهای خودش به خانه برود.

در میان مغازه‌های مشغول کار زیربازارچه، جدا از بقالی و عطاری و نانوایی که بخش اصلی فعالیت‌ها به شمار می‌رفت، یک لحاف دوزی هم بود، هر محله زیرنظر یک لحاف‌دوز بود که جدا از بحث فصلی بودن مشتریانش، درکار دوخت لحاف و تشک جهیزیه از خاطره‌ها و روزهای شیرینش به شمار می‌رفت.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
«پولدار شو»، یک چراغ راه است برای شمایی که دوست داری یک گام خوب اقتصادی در مسیر زندگی بردارید، این سایت قرار نیست به شما صرفا اطلاعات کلی درباره کارآفرینی بدهد یا مفاهیم اقتصادی را برایتان توضیح بدهد، هدف گروه گردانندگان این سایت در مرحله اول معرفی مشاغل مختلف و همچنین اشتغال‌زایی برای جوانان و افراد جویای کاری است که سرمایه اندکی دارند اما چشمشان به آینده است، آینده ای که دوست دارند با دستانشان و با فکرشان آن را زیبا بسازند. در این پایگاه تمام تلاش‌مان این است که ‌اطلاعات کافی درباره‌ی بازار کار، نحوه ی ورود به دنیای سرمایه‌گذاری و کسب و کار، پرورش توانایی‌ها و استعدادهای لازم در زمینه کارآفرینی و همچنین معرفی بازارهای جهانی، چگونگی ورود به دنیای واردات و صادرات، میزان عرضه و تقاضا در صنایع مختلف …. به زبانی ساده و همه فهم ارایه شود.
آمار سایت
  • افراد آنلاین : 1
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید هفته : 167
  • بازدید ماه : 618
  • بازدید سال : 2,798
  • بازدید کلی : 33,002

  • ماکو سافت